joi, 24 noiembrie 2011

Momente de plictiseala,necreativitate...Something I just wanted to write

                In ultimele zile,creativitatea mereu ma lasa la greu.Asa ca voi incerca sa scriu doar ce imi  vine in cap.
                In aceasta maniera,voi publica activitatea mea zilnica in fiecare seara.             
                Este noapte.Nu am ce face.Scoala pe ziua de azi s-a terminat,iar eu maine am teza.Cat despre teme,le-am facut.Asa ca astept pana maine ca sa pot invata si exersa cu profu'.               
               Este 11:20,tocmai am deschis laptopu,imi ocup timpu' cu blogul.Ca de obicei,aud vecinii cum beau si tipa la mecim,''HAI PETROLUL CA AM DESCHIS TELEVIZORUL CA SA VAD BAATAIE!''.Stau cu lampa  aprinsa si vad luna printre jaluzele.Deasupra de etajul meu tropaie nepotu' lu' mosu' care ma calca pe nervi everyday,strong!
                 Am cam ramas fara inspiratie asa ca o termin pe ziua de azi,bb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu